آهنگ بی کلام در خیال محمدرضا شجریان

دربارۀ آهنگ بی کلام در خیال محمدرضا شجریان : محمدرضا شجریان زاده ۱۷ مهر ۱۳۹۹ موسیقی‌دان و خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی بود. شجریان در میان دوست‌داران خود با عنوان «استاد آواز ایران» و «خسروِ آواز ایران» شناخته می‌شود. بسیاری از مردم ایران او را مهم‌ترین چهرهٔ موسیقی ایرانی و یکی از نمادهای مهم فرهنگ و موسیقی ایران‌زمین می‌دانند.شجریان از آوازه‌ای بین‌المللی نیز برخوردار است.محمدرضا شجریان از بنیاد آقاخان، جایزهٔ خداوندگار موسیقی را دریافت کرده است و نامزد جایزه گرمی نیز بوده است.
در خیال، عنوان آلبوم موسیقی با آهنگسازی مجید درخشانی و صدای محمدرضا شجریان است که در سال ۱۳۷۵ منتشر شد.شعر این آهنگ از اشعار سعدی می باشد. که با صدای زیبای استاد حال و هوای بسیار دلنشین و معنوی به خود گرفته است.ما در فروشگاه آهنگ خالی این موزیک دلنشین را با بهترین کیفیت و کاملا مطابق با نسخه اصلی و با همان اصالت بی کلام کردیم تا شما عزیزان با پرداخت قیمتی مناسب و دانلود آهنگ بی کلام در خیال محمدرضا شجریان ، بتوانید با اجرای زنده یا استودیویی اثر زیبایی بازخوانی کنید.
به جرات می توان گفت این موزیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و بدون هیچ تنظیم مجدد و با حفظ روح اصلی آهنگ بهترین گزینه برای کسانیست که علاقمند به موزیک بی کلام هستند که نظیرش را در هیچ سایت دیگری دریافت نخواهید کرد.

دانلود آهنگ خالی در خیال محمدرضا شجریان

دموی نسخۀ اصلی

دموی نسخۀ آهنگ خالی

آمده ام که سر نهم، عشق تو را به سر برم
ور تو بگوئیم که نی
نی شکنم شکر برم، نی شکنم شکر برم
آمده ام چو عقل و جان، از همه دیده ها نهان
تا سوی جان و دیده گان، مشعلۀ نظر برم، مشعلۀ نظر برم
آنکه ز زخم تیر او، کوه شکاف می کند
پیش گشاد تیر او، وای اگر سپر برم، وای اگر سپر برم
♪♪♪
در هوس خیال او، در هوس خیال او، همچو خیال گشته ام
وز سر رشک نام او، نام رخ قمر برم، نام رخ قمر برم
اوست نشسته در نظر، من به کجا نظر کنم
اوست گرفته شهر دل، من به کجا سفر برم
من به کجا سفر برم، من به کجا سفر برم

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین محصولات

بیشتر